torsdag 20. november 2014

Takk for tips

På oppstartsamlingen fikk vi høre fra dyktige bibliotekarer fra de fire fylkene hva som opptok dem i jobbsammenheng. Dere var både tøffe og modige som bidro til fellesskapet med egne erfaringer. Det er flott å møte flere kollegaer å kunne dele, både positive og negative ting. Det er også noe av grunnen til at jeg har meldt meg på kurset, at jeg skal lære mer om digitale læringsarbeid, samt at jeg håper å få tips og triks. For det er ikke tvil om at det som fungerer ett sted, stort sett vil fungere andre steder også.

Jeg ønsker meg at alle de som bidro, kunne legge ut på Facebook det de bidro med, både teksten fra lynforedraget og dersom de har noe på PowerPoint som de har lyst til å dele.

Jeg håper at jeg også kan bidra med min erfaring gjennom mange år, og jeg deler gjerne hvis noen er interessert.

3 kommentarer:

  1. Her er mitt lynforedag. Ligger også på facebook. Boktrailer er en morsom måte å jobbe med litteratur. https://docs.google.com/presentation/d/1wjsjQbwGe9vUum6vS9tXwJyBxpIHF-weCwxQ9p4PYhI/mobilepresent?slide=id.p

    SvarSlett
  2. Jeg hadde ikke noe manus eller noe særlig annet å støtte meg til enn min sviktende hukommelse. Det kommer mer om "Reflekterende ungdom" så snart vi har hatt oppstartsmøtet vår til uka.

    SvarSlett